MercimekVeaAnnesi Kizlar46 kiloyla hamile kaldim 17+1 haftaligim 1 kilo aldm suan 47 yim normal mi bu kadar zayif ilerleywn varmi doguma az kiloyla grmek risklimi
Deletedmom_52 MercimekVeaAnnesi benim ablamın çok bulantısı olmuştu 5. Ayında beş kilo vermişti almak yerine bundan sonra alırsın merak etme bence canım
imrnx MercimekVeaAnnesi bende 19+4 deyim 52yle kaldım en son 54 dü zaten 6. Aydan sonra başlıyormuş kilo alımı öyle duydum
yenibirannis MercimekVeaAnnesi 19+1 2.5 kilo aldım Dr 6. Aydan sonra sende bebekte hızlı kilo alırsın dedi
MercimekVeaAnnesi seyda53 Sonradan mi kalan 4 ayda mi 30 kilo aldiniz bi rahatsizliginz mi oldu istah acikligindanmi
MercimekVeaAnnesi Deletedmom_52 Annem biraz korkuttu beni kilo al doguma grcen masada kalirsin boyle zayf olmaz guclen falan dedi bnde illa vardr bnim gbi olanlar diye merak ettim
Deletedmom_52 MercimekVeaAnnesi anneler bazen faydalı olayım derken daha da kırıcı olabiliyorlar maalesef elbette kilo alırsan hem senin açından hrm bebek için iyi olur ama öylr masada kalırsın falan tövbe haşa ağzımızdan çıkan her söz dua niyetindedir dikkat etmekte fayda var 🤦🏻♀️
Aysee1123 MercimekVeaAnnesi Daha normal diye biliyorum bende 50 kilo ile hamile kaldım 17+0 ım 1 kilo aldım. İştahımda açılmadı aynıyım halen
Kalendermesrep MercimekVeaAnnesi 22. Haftadayım 2 kilo aldım. Anneniz sizi korkutmuş yazık. Öyle saçma şey olur mu. Ne güzel zayıf olmak. Daha sağlıklı daha dinç olursunuz. Kilonun ne size ne bebeğe hiçbir faydası yok. Önemli olan bebeğin büyümesi siz neden büyüyesiniz. Bunun icin diyetisyene gidiyoruz az kiloyla bitirelim diye. Anne değil düşman sanki. Kızına dediği seye bak.