mmeliikee Kızlar haftanız ve bebislerinizin ölçümleri nasıl , cinsiyetiniz nedir , bebişlerinizle nasıl gidiyor 🥰🥰
Hayrnnisaors97 mmeliikee Bebişin sırtı dönükmüş göremedim 17+4 üz biz de 18 değiliz 🤭 195 gram olduğumuzu söyledi doktorumuz
Minigimmmbenim mmeliikee ben 21+2 oldum pazartesi günü randevum vardı 410 gram olduğunu öğrendim ikinci gebeliğim ♥️
Kubrakarahan mmeliikee 17+1 de 212 gr 17.5 cm dedi şuan 18+6 yız göbeğimiz birden büyüdü inşallah bebişimde büyümüştür 21. Haftamızda detaylı Ulturasona giricem 19 da tetonoz aşısı olucaz🙏
Hayrnnisaors97 mmeliikee Evet ya merakta bıraktı bu kaç eşya almak için heves ediyordum 😅 senin belli mi cinsiyet 🥰
ilknur_00 Kubrakarahan ben 18+1 de aşı oldum böyle bı ağrı olamaz gece 4 te uyandım buz koydum 6 bucuga kadar ağlayarak durmasını bekledim çok zordu
Goksu2023 mmeliikee 19+4’üm kızım oluyor sabah yarın görmeye gidicem bakalım ölçümleri nolmuş ne yapıyor içerde ☺️😄
Hayrnnisaors97 mmeliikee Devlet hastanesi söylemiyor görse de maalesef doğuma kadar görebilirim inşallah hazırlık yapılması lazım ilk bebeğim 😅