Ege1209 Arkadaşlar gögüs uçlarımdan perişanım😭🥲😞gögüs kalkanı kullanıyorum ama 😭yok fayda etmiyor ucu hafıf yarık gibi napcam bilmiyorum dikiş acılarımı unuttum 😭😭 gümüş kapak Geçirirmi nolur yardım edin
Gizzgzz Ege1209 ben doğum öncesinde gümüş kapak kullanmaya başladım tek göğsüm benim hatam yüzünden biraz çatlar gibi oldu ama gümüş kapak ve lansinoh lanolin ile hemen toparladı
Arasgulut574829 Ege1209 tek tavsıyem gümüş kapakçık aynı bende yara oldu krem sürdüm beyaptıysam iyileşmedi ama o kapakçık varya mükkemmel buzdolabına koy çıkart göğüslerine soğuk pres hem çamaşırın değmesini engelliyo tahrişi önlüyo valla beklemeden alırım senin yerinde olsam
Rahimeee000 Ben daha doğum yapmadan yara oldu kabuklandı sızlamaya başladı. Gümüş kapak aldım 2-3 günde çok şükür toparladı sızlaması bile geçti 2 gün sonra doğumum var hala kullanıyorum ama ben ☺️
Youngplanner Rahimeee000 kullanmadan önce bi işlem yaptınız mı kapaklara yoksa direk taktınızmı toprağa gömün enerjisini alsın vs diyolar da
Rahimeee000 Youngplanner valla bir sürü şey denedim tahin yağı kantaron yağı lansinoh krem en sonunda gümüş kapak iyi geldi hepsini bırakıp sadece gümüş kapak kullanıyorum
Ozgeguney Arasgulut574829 merhabalar hangi markayı kullandınız acaba? Ben e bebekin 999 ayar olanı almayı düşünüyorum ama farkeder mi acaba ?
Arasgulut574829 Ozgeguney merhaba ben de ebebekten almıştım markaasını hatırlamıyorum ama galiba benımde öyleydi çok faydası var almanızda tavsiye ederim
Ummuhan64 Ya benimde dogumuma 2 hafta kaldı bayadir lansinoh krem kullanıyorum ama sağ göğüs ucum yarık gibi içinde beyaz bir şey var sanki sizce o ne ve yara mi olmuş göğsüm anlayamadim