Burcusp 9 yaşında bir oğlum var hiç bebek düşünmezken birileri süpriz yaptı 🙈 motivasyona ihtiyacım var bu kadar yaş farkı ve 2 çocukla nasıl olacak bilemiyorum 🙈🙈🙈🙈
Badem_gozlum_ Burcusp nasıl supriz oldu bişey kullanyr muydunz bende hamileyim korundugum halde kaldım ☺️ 7 yaş fark olacak benim de gözüm korkuyr daha düşünmüyordm.
RuyaKuzey2534 Burcusp Yaaa benim aralarında iki yaş bir kere napıcam demedim 😀 9 yaş olsa ilk çocuğumu doğuruyor gibi nasıl emziririm ne yaparım diye düşünürdüm en fazla 😀 Üstesinden gelebilirsin merak etmee 😀
Btl-Als Burcusp Şuan 6 yaşında bir kızım 9 aylık bir kızım birde 1 aylık hamileyim canım bizi düşün seninki gene 2 😃😃
Zeynoli1907 Bende sizinle aynı durumdayım ☺️ kızım 10 yaşında kızımın kardeş ısrarı üzerine düşündük ve şu an 17+5 teyim inanın ilk çocuk heyecanı var üzerimde 😀 bütün tecrübelerimi unutmuş gibiyim
Burcusp Badem_gozlum_ aynı şekilde bende korunuyorken hamile kaldım böyle bir planımız yoktu açıkçası yani aslında herkesin varmış ta benim yokmuş gibi 😂🙈 yetebilecekmiyim diye bir korku var bende süreçle alakalı mı bilmiyorum ama hep aynı şeyi düşünüp duruyorum
Esra_Omer_21 Burcusp oğlum 2 yaş 4 aylik 2. İstiyoruz ama ne zaman nasip olur bilmiyorum tutsa dogsa vs dersek 3 3 buçuk yaş olur benim için ideal yaş aralığı 😀
Burcusp Bende suan 14+1 deyim bugün doktor erkeğe benziyor dedi sizin cinsiyet belli mi 🙈 @Zeynoli1907
Feyza_d Burcusp 1 ay sonra oğlum 3 yaşında olacak minnoşum da 5+4 şuanda doğana kadar 3.5 yaş fark olacak
Badem_gozlum_ Burcusp en azından büyümüş daha kolay olur bence ard arda olması daha zor olurdu. 🙂 Bende maddi açıdan düşünüyorm herşey pahalı valla
Dilara9 Ah canim seninki de baya aralarinda yas var ama olsun kardes olsun yeterki🥰 Benim kizim 2 yasinda ikinci kizim 8 aylik 12 haftalikda hamileyim hele bi beni düsün 🙈
symag Burcusp 8 yaş olacak aralarında. Bizimkide plansız oldu. Ama kızım çok mutlu sanki yıllardır kardeşini bekliyormuş gibi. Dogunca nasıl olur bilemicem
Happyelf Bende ikinci bebeğime hamileyim 25+6 dayız. Diğer bebeğim daha 11 aylık😅 Bizim de sanki biraz hızlı oldu.İlk hamileliğime devam ediyor gibiyim🥲😅
Prensesannesi96 Burcusp tam 2 buçuk uasında olacak kızım doğum yapınca zamanlamanın iyi olup olmadığını yaşayıp göreceğim 😂