Benimde ikili test riskli çıktı fetal yağtırdım sonuç bekliyorum ama kafama takılan birşey var fetal sonucunda ikili testte olduğu gibi düşük risk yada yüksek risk olarakmı yazıyor sonuçları çıkan arkadaşlar aydınlatabilirmisiniz? Sonucum bilaç güne çıkacak doktor kontrolümede daha var telefondada konuşmak istemiyorum yüzyüze daha net olur diye kontrolü beklicem ama öncesinde de meraktan çatlarım😂