Selam bende sadece park yatağı almayı düşünüyorum 2-3 yaşına kadar kullanırım ☺️ kendi dolabımda bir kısmı bebek için ayıracağım 2-3 raf koyarım askılık kısmıda var 3 çekmecesi de var zaten yeterli olur diye düşünürüm 3 yaşından sonra ise tek kişilik bir yatak almayı düşünüyorum bir odamız boşalıyor eşim iş odası olarak kullanıyordu oraya bebiş odası yaparım ilerde ama bir 2-3 yaşına kadar kendi odamda yatırmayı düşünüyorum hem o bana alışsın hem ben ona bir de malum depremleri gördük olsı bir durumda ani müdahale edebilmek için yanımda olması daha iyi gibi geliyor 😊