Niomu ben sadece mama ile besledim hipp kullandım combiyotik aynı zamanda gaz azaltma özelliği de var. 1 yaşına kadar verdim çok şükür gaz problemi şişkinlikte yaşamadım hastanedeki yeni doğan hemşiresi vermişti ilk sonrasında eve giderken hipp alın dedi bende devam etmiştim