Ben doktoro gitmişdim aynı ayın başı(şubat) söylemişdiki bu ay gebelik görünmüyor, ilaç fln yazdı tabi ben muayineye gitmişdim rahat olmam için bişey yok diye üşütmem fln vardı, her neyse dedi bu ay görünmüyor dedim bişey olmaz bende kendimi hazr his etmiyom zaten😄aynı ayda hamile kaldım🤦♀️aysonu test yapınca çift çizgi şok oldum😄hiç ama hiç beklemiyoduk eşim bile şok oldu tabi sevindik yere göye sığmıyoz 😁kimseye söylemedik ertesi gün bidaha test yapıyım sonra kaynanama söyledik🙂doktora gidince 6+4 dedi biz yine şok olduk😂lan doktora gitmişdik hani bişey yoktu ne zaman bukadar oldu😂çoçuk bende kalması hakikatan mucize diye bilirim çünki ilac fln, korunmamak, ağır nesne, kocamla şakacasına kavqa şavaş yapıyoz çok şükür şimdi 16+1🥰bendede böyle oldu