Happy-melek1997 ben koltuk acı ve yarım bacakta kullandım,koltuk altim tamamen bitti gibi bişiydi,hamilelikten beri almadım şimdi tek tük çıkmaya başladı,bacakta da iç kısımlarında etki etti.Ama şöyle bı durum var kendim kızılım daha önce merkezde de yaptırmıştım pek sonuç alamamistim ama bunda yine memnun sayılırım