ballikedii Kızlar selam 32+3 oldum 14 hafta tuvalet harici kalkmam yasaktı kanama ve düşük riskim vardı sonrasında işe geri döndüm ve devam ediyorum. Ama doğum öncesi ev temizliğini nasıl ve nereden başlayacağımı bilemedim. Eşim ben hallederim diyo ki yapar da tanıyorum hala bana iş yaptırtmaz asla kendi siler süpürür toz alır elinden her iş gelir Allah var. Yatak odası tavanı ve mutfak boyanacak sadece. Koltuk tıkamaya 550 tl dediler şok olduk minderlerden kılıfları çıkartıp yıkarım kollarını da silerim ben dedi eşim ama ne zaman bunlara başlayacağız bilmiyorum. Bende dolap içlerini sileceğim ikimiz yapıcaz yani tüm temizliği. Sizce ne zaman ve nereden başlayalım. Perde camlar da car daha halılarda yıkamaya gidecek nasıl gözümde büyüyor anlatamam
Ask-bebegim ballikedii canım halıları önce gönder yikatmaya sonra istersen dolap içlerini halledin eşinle diğer işler camlar falan detaylı sil süpür WC banyo içinde bı temizlikci tut misss
busragil ballikedii bence bir an önce başla, ben 35. Haftayi bitirdim daha valizim hazir degil, hicbir sey yapmak istemiyorum sadece yatmak istiyorum😂😂 Allah tan annem geldi de bugün, artik onun ellerinden öpecek bazı işler😬
ballikedii Ask-bebegim temizlikçi tutalım dedik sonradan eşim istemedi o beğenmiyormuş başkasının temizliğini iyi dedik yap o zaman 😂 yapıyo da hakkını yemem yani gerçekten güzel iş yapar annesinden daha temiz yani şaka gibi ama elinden geliyo bu işler 😂
Ask-bebegim ballikedii oh ne güzel bacım maşallah benim eşimde aynı bulantılarım yüzünden mutfağa giremiyorum yemektir bulasiktir süpürme çamaşır bı sure ona kalıyor ama camlar için perdeler vs işler için 15 günde bir detaylı temizlik yaptırıyorum yinede günlük işler pek yapamıyorum açıkça anca çamaşır ortalık toplama işi :)
ballikedii Ask-bebegim aynen bende de onlara izin var eşim asla yaptırtmıyor prenses gibiyim Şuan 😂 o yüzdem bence ben işten sonra yavaş yavaş dolap içlerini sileyim bitireyim geriye büyük işlet kalsın dedim bakalım şu gribi atlatayım başlarım inanılmaz grip oldum
ErZeynep Ya bende eve temizlikçi çağıracağım koltukları yıkatmak değilde sildiricem ve genel temizlik ama fiyatlar 700-750₺ olmuş kocaelide oturan var mı piyasa böyle mi olmuş kızlar ?
ballikedii ErZeynep bende İstanbul kadıköydeyim en ucuz 750 dediler koltuk tıkamaya 550 dediler keşke bulabilsek uygun
ballikedii busragil yaa benim annem ben doğum iznini ayrılınca gelecek yani ne zaman yeter dersem o zaman 😂 ama annem temizlik yapamaz zaten romatizması var sedefi var ağrıları çok oluyo bende ona yap diyeme anca valizi hazırlarız beraber ona da başla diyorlar ama daha son parti kaldı yıkanacak isimli takımı gelmedi falan inşallah yapıcam 😂
Ask-bebegim ballikedii çok geçmiş olsun olduğu kadar artık hem çalışıp hemde evle ilgilenmek zor valla Allah’ım kolaylık versin hepimize