Mortutku çok geçmiş olsun öncelikle bende tam 27 haftalığım 25+5 te kanamam oldu doktor 1,5 cm açılmam olduğunu söyledi bu iekikde 40. Haftada doğum yapanlar olduğunu söyledi. Günde 2 defa progestan ve endol kullanıp yatıyorum inşallah bebeklerimizi zamnında sağlıkla kucağımıza alırız