Bety93 zararlı olsa tıp da ne işi var o zaman, asıl yaptırmaman zararlı olur bence gebelik şekerin varsa Bebek içinde senin içinde baya sıkıntı teşkil eder bu durum. Benim 2. Hamileliğim 22 yaşındayım ve ikisinde de yaptırdım hiçde bir zararını görmedim. Bence doktor yap diyorsa yapılmalı ama yinede siz bilirsiniz sizin tercihinize kalmış bişey.