Merhaba bayanlar 4 buçuk aylık hamileyimm ilk 3 ay çok rahat geçirdimm ama şuan sürekli hastayımm 10 gün boğaz ağrısı öksürükle savaştım şimdi ishal ve mide bulantısı kemiklerim kopuyo sanki bişey yemek istemiyorum eksik yaptığım bişeymi var bilmiyorum bebişe bi zararı olurmu bu süreçlerin bilginiz varmı