ozzlemk Kızlarrrr ikizlerim için park beşik düşünüyorum fakat sizce ilk etapta tek beşik yeterli olur mu ne kadar süre ikisini bir yatırabilirim? Yoksa direkt iki tane mi park beşik almalıyım