30 haftalık iken çektirdim kadın doğum doktorumdan lokal anestezi dolgu çekim yapılabilir raporu aldım başka turlu tedavi yada çekim yapmiyolar hiç bir sorun da yaşamadım Allaha şükür 🤲zaten uyusturmak için normaden daha az ilaç enjekte etti uyusmadi bile diyebilirim şuan 37 haftaligiz hiç bir sorun da yaşamadik çok şükür içiniz rahat olsun