ozzlemk Kızlar yarın tam 22 haftalık olucaz ikizlere hamileyim böyle sanki kuyruk sokumumdan başlayıp bel ve sırt ağrılarım oluyor yorulunca daha çok oluyor normal mi sizce? Ayakta fazla kalırsam özellikle acaba artık ağırlaşmaya başladığım için mi
ridakegzo ozzlemk canım benimde alıyordu.Hamile yastığı aldığımdan beri rahatım.Birde ağrım olunca duşa giriyordum rahatlamak için.Hergün 1 tanede soda iç cnm sade soda
ozzlemk Emel0555 günde 1 tane öneriyorlar zararı yok bence yararı var :) her gün içende var ama içinde ki sodyum miktarına dikkat etmen gerek sodyumu düşük sodalar içmeye çalış ödem yapmasın 😊
Busraa-aa Kızlar ben 10+3 ama benimde bel ve sırt ağrım oluyor ya normal mi sizce bazen basenlerime vuruyor iki bulaşık yerleştirim diyorum belim sırtım ağrıyor
Busraa-aa ozzlemk endişelenmeme gerek yok o zaman gerçekten bu bir haftadır çok yordum kendimi ondan oluyor galiba canım