Aslan5757 Arkadaşlar adetim 6 gün geçtikten sonra acilden kan verdim 59.1 çıktı, 1 gün sonra sağlık ocağından kan verdim 51.5 çıktı. Cihazların farklı olma olasılığından olabilir mi? Hiç böyle bir şey başına gelen oldu mu ?
Yagmurmeric Aslan5757 ilk haftalarimda bende bı hastanede yaptırdım sonra farklı bı hastanede yapıldı beta HCG ilkinden dusuk çıktı. Doktor çok moralimi bozdu kimyasal vs diye. Ve 1 hafta sonra aynı hastanede tekrar yaptırınca iki katı yüksek çıktı. Yani cihazdan cihaza farklılık gösteriyor stres yapma. Şuan 29+0 dayız biz çok badirelere atlattık hatta serklajliyiz ama olsundu :)
Gizem60 Aslan5757 hayır kan değerleri düzgün artması lazım . Dengesizse önce öyle anlaşılıyor . Yine de bi doktora görünün 🙏🏻 inş güzel haberler alırsınız
minnakkraker Aslan5757 bence de zaten iki günde bir %60 en az artması lazım benim de kan değerim 4 günde üç kat arttı görünüyordu mesela Farklı yerde vermiştim Dr Farklı sonuç çıkması normal dedi şükür herşey yolunda
Aslan5757 minnakkraker Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️bana da çok dua edin kişinin kişiye bilmeden ettiği dua kabul olur derler…
Aslan5757 Yagmurmeric Rabbim Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kardeşim 😍 hayırlı sağlıklı şekilde. İnşallah benimde bir sıkıntı olmaz 😇 Hamilelerin duası kabul olur derler, dua eder misiniz😍 Bebeğin ve sen 😍
Yagmurmeric Aslan5757 amin canım çok teşekkür ederim, beklemek zor evet ama inşallah bir sıkıntın olmadan bu süreci atlatırsın dualarimiz sen ve bebeğin ile 🥰
Aslan5757 Yagmurmeric Çok teşekkür ederim benim de dualarım sizinle ♥️ Hiç bilmediğimiz insanların gönlüne dokunabilmek ne masum ne hoş bir duygu ♥️
Aslan5757 Yagmurmeric Dün akşam pencetede görünecek kadar kahverengi akıntıya rastladım bu sizde de oldu mu ? Çok korktum sürekli kontrol etmeye başladım ama devamı henüz gelmedi..