Hamileliğimin 12.haftasındayım, sürekli boğazımda bir şey varmış, asılı kalmış, yutkunsam girmiyor kustuğumdada geçmiyor, doktoruma danıştım bazı şeylerin sebebini bilemiyoruz dedi. Başınıza böyle bir şey gelen var mı varsa ne gibi bir çözüm veya sebep buldunuz ?