Milen7 Çok teşekkür ederim ♥️ acilde kan testi verdim 59 çıktı 1 gün sonra da sağlık ocağında kan verdim 51 cıktım artması gerekirken düşüş görünce tedirgin oldum ama bi kanama ya da ağrım falan yoktu . Hemşire cihazların hassasiyetinden kaynaklı bu şekilde oluyor, her cihaz aynı olmuyor dedi. Sizin bir yorumunuz olur mu buna. Başınıza geldi mi ya da duydunuz mu bu şekilde..