Emine1efe2 Kaçıncı haftanızda aldınız günü sezeryan öncesi başlarsa doğum korkularım var 39+0 verdiler
alyapoyraz Emine1efe2 daha erken sancın olursa nişanın gelirse acile gideceksin canım sağlıkla al kucagina inşallah 🌺
Tugce0142 Emine1efe2 normal istiyordum ama açıklığım yok bebeğim tam olarak aşağı inmemiş bide bugün kum döktüğümü öğrendim o yüzden mecburen sezeryan olacam
alyapoyraz Tugce0142 sezeryan kötü bişey değil canım önemli olan senin bebeğinin sağlığı sezeryana kötü gözle bakılıyor ben iki kere oldum üçüncüyü olucam inşallah korkuldugu gibi değil yani önemli olan bebegine sağlıkla kavuşmak bence
Emine1efe2 alyapoyraz nişan nasıl birsey bilmiyorum ki yada agrı basıl oluyor eski sezeryandan iç kanaman olur agrı da hemen gel dedi korkuttu
Emine1efe2 Tugce0142 son haftalar çok zor uyuyamıyorum yatamıyorum sağa yatamıyordum sola yatıyordum artık sol tarafıma kramp giriyor sola yattıkça inş son 8 diyorum
alyapoyraz Emine1efe2 sümüksü akıntı seklinde de olabilir kanlı olabilir kahverengi olabilir sancı da adet ağrısı gibi olur her insanda farklı olur aslinda canım hissedersin garip hissedince gidersin acile
Tugce0142 Emine1efe2 bende aynı durumdayım yürümekte bile zorlanıyorum bi de böbrek sancısı başladı 2 gündür çok kötü durumdayım
Emine1efe2 alyapoyraz ay inş beklerde sezrryana girerim ilk hamileliğimde çok korkmuştum bilerek sezeryan olmuştum 🫣
alyapoyraz Emine1efe2 o korku bende de var valla üçüncü olacak başıma ne gelecek biliyorum ama insan yinede korkuyor sağ salim kucağına alırsın inşallah canım
alyapoyraz Emine1efe2 normalde 38 de alıyor bende oğlumda sanci olunca direk acile gittim 37 de direk amaliyat oldum bebeğe bağlı birazda sancı olursa alıyorlar hemen zamanında gelmiş zaten
Emine1efe2 Bbkk ya neden bu kadar geç verıolar ki sezeryan riske atıolar özeller çok pahalı imkanım olsa özele olurum