32+1 Kızlar meraba size bir şey soracağım aranızda. Hiç kasık ağrısı yaşayan var mı böyle sanki kasıklarım ha arada böyle iğne batırıyorlar arada böyle sancıda giriyor acile gitmeli miyim bir de gidersem alttan muayene mi yaparlar giden oldu mu hiç aranızda normalmi acaba Nst ye bakıyorlarmı