Gamze612 geçen gün bende aynı soruyu doktoruma sordum. Yumuşak korse önermem lazım sana bi doğumumuzu gerçekleştirelim sezaryen veya normal Doğum ayrı ayrı önerecekmiş. Sakın sert korse alma bebek yeni doğduğu için henüz rahmin küçük olmayacak yavaş yavaş küçülecek, sert korseyle sıkıştırırsan canın acır dedi. Bende onu bekliyorum.