CanselK Arkadaşlar merhaba 15+5 günlük hamileyim. Kasik agrisi ve rahimde baski sikayetiyle gittim Bugün doktor rahim ağzı kisalmasi olduğunu soyledi. Endol ve progestan fitil kullanıcam. Yaşayan var mı ve tedavisini siz nasıl oldunuz
Deletedmom_49 CanselK çok geçmiş olsun 💐 çok fazla ilerlemeden serklaj atılsa keşke önlem amaçlı çünkü ben de ilk başta hiçbir ağrım yoktu bir baktık sınırdaydı rahim ağzı uzunluğu ilaçla yükseldi sonra geri kısaldı o sürede haftamda ilerledi inşallah sizinki öyle olmaz 🥲
Bet1 CanselK canım geçmiş olsun kaç mm ölçüldü dikiş atılsin kısaysa çok haftan uygunken. Hafta büyüdükçe dikis atılması tehlikeli olabiliyor
meliiisoz CanselK 30 mm yani tam 15 de benimde bu şekildeydi 18. Haftamda 26-28 ölçtü doktorum dikiş atıldı
Servikal Canım doktor takipli olmaya çalış her hafta.Benim de ilk gebeliğimde öyleydi doktor enfeksiyondan dolayı dikiş atamadı 16. Haftada gebelik sonlandırıldı.dikiş atabiliyorsa atsın riske atma kendini