naneliseker_ Kızlar 2 gün önce öğrendim gebeligim, ama adet olacak gibi az az sancı, ağrı gelip gidiyor morelim bozuluyor normal mi ?
Blueberry0 naneliseker_ aynısı bende de olmuştu ama sonra o sancılar gitti hamile olduğumu öğrenince de sancılar devam etti ama bebekle alakalı regl değil
AsELinAnneSi__ naneliseker_ bende ilk haftalar yoğun yasamistim canım bebek büyüdükçe hala yaşıyorum arada yokluyor uyutmiyacak derecede olursa yanında da koyu renkli kırmızıya kaçan akıntı olursa gel demişti doktorum
Nejla1069 naneliseker_ kuzum bende adet sancısı sandım hastaneye gittim çok kötü olmuştum durup durup vuruyordu 1 2 hafta kadar sürdü dayanamadım gittim 4 hafta hamilesin demişti gayet normal yerleşmeye çalışıyor demişti doktor sonra geçti zaten kendiliğinden seninde geçer inşallah
Ruya_50 naneliseker_ bende kendi hesaplama ve denemeye göre 19 günlük felan daha dokotra gitti hamilesin dedi adetimde gecikmişti zaten
mguness44 naneliseker_ 5+5 im oluyor bende hâlâ cok ayakta durdugumda regli sancısı gibi sanci giriyor normal bebek yerleşiyor ve hormonlar tamamen değişiyor rahim büyüyor olan durumlar panik yapma. Ağır kaldırma bir yere uzanma dinlen bol bol
KumCi naneliseker_ zaten bebek rahime düştüğü gibi büyümeye devam eder tabi o haftalarda kese oluşur bende de oluyordu ondan endişelenme dedim 8.haftam bitecek o ağrı şuan bile var :)
Nesee221 Ruya_50 bende kendi hesaplamalarıma göre hesaplıyorm çünkü öncesinde olması mümkün değil eşim yoktu😂 ama doktorlar son adet tarihini baz alıyormuş
mguness44 Ruya_50 Evet gittim kese ve yolk sac gözüktü embriyo daha gözükmedi kanama alanim olduğu icin progesteron fitil kullanıyorum
Orkidecicegim İlk 8 hafta falan resmen gece uyanıyodum adet olucam gibi ağrıyodu karnım. karnımı ovalarken uyanıyordum o derece doktora sordum normal dedi
Aslan5757 naneliseker_ Ben de pazar gün öğrendim hamile olduğumu ama daha çok yeni, sanki adet olacakmışım gibi ağrım var ve belim de hiç kesilmeyen bir ağrı var … Sizin de bu şekilde mi ?
Ruya_50 Nesee221 ciddi misiniz coo sacama ama 🤣🤣sizin hesaplamaniza göre ne kadarlık şuan doktora göre ne kadar Bencede imkansız bizde 39 Nisan’da demedik ahahha öncesi olması imkansız
ozlmm123 naneliseker_ rahim büyüyor bebek gelişiyor canım merak etme doğuma kadar devam ama ilk 3 ay çok hızlı büyüdüğü için adet ağrıları gibi ağrı çok normal
Nesee221 Ruya_50 eşim Nisan 15 de geldi o zaman başladık düşünmeye ama son adet tarihim 30 Mart benim hesabıma göre 32 günlüğüm doktorların hesabına göre ise 7 haftalık olacam o yüzden henüz hastaneye gitmedim 😂