İlk dogumumda yapmıştım oncesinde meryem süresi yatel kürsi nas felan fatiha okumuştum suyuna ayrı şişeyekoydum Dogum çantasında idi hastaneye gidince suyu koyucaktjm ama akşam sancım başlayınca hızlansın diye geceden koydum suya gerçekten hastameye gittiğimde beş cm açılma var dedi 1.5 saatte dogum yatış heeşey oldu bitti hemen cıkarttım o kapandıkça rahimde kapanıyormuş buda dogru cıktı muayene ediyorlardı giderek kapandı şükür sorunsuz bir dogum geçirdim