Cemilekrdbn Yagmurr1 12 haftaligim bu gun gittim malesef tam gostermedi ama kiz gibi dedi 🙄 bir ay sonra tekrar gidecem insallh o zaman tam olark ogreniriz..
Bahargibigel Benimki 1 hafta sonra doktor kontrolümde tahmin edilicek canım ben de kasım annesiyim 11+4üm 🤩🌸
Yagmurr1 Cemilekrdbn 12 haftalıkken benim de tam belli olmamıştı canım doktorum 15-16 da net söylerim demişti 15 de gittik söyledi 🫶🏻
Rabia-H-6 Yagmurr1 benim ki de 14+4 bugün doktor erkek dediiii benim de oğluşum oluyor hayırlısı ile 🤗🤗💙
Nuur07 Yagmurr1 hayırlı olsun canım sağlıkla gelsin 😌 biz de 13+2 yiz. Dün muayenemiz vardı bacak bacak üstüne atmış göstermedi bakalım haftaya kontrolde gösterir inş 😅
Merimii Yagmurr1 benim doğumum da ekimin sonu olucak galiba Kasım sayılır bizimde oğluşumuz oluyorr💙🐣 Allah sağlıklı doğumlar hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize☺️
Ask-bebegim Yagmurr1 11+5 de erkek ,%70 dedi.12+3 de fetal Dna için gittiğim de yine kontrol yaptı yine erkek dedi 1 hafta sonra daha net konuşuruz dedi Allah’ın izniyle oğluşum olacak