Rhay14_16 Kızlar gebelikte hiç gaz sorunu yaşıyormusunuz? Fazla gaz oluşmaya başladı sanki karnımda 4 haftalık hala. Ne yapa bilirim?
Ulvana Rhay14_16 6 aylık olduk baştan öyleyim.tadını çıxart 20 den sonra daha zor oluyor.24 olduk plasenta aşağıda yerleşiyor ben çok korkuyorum
Mucize_4207 Rhay14_16 bende 24 haftaligim sık sık oluyorum çok kötü ağrı oluyo sırtıma vuruyo ağrı hareket edesim gelmiyo rezene çayı içiyorum öyle olunca
Gizem60 Rhay14_16 yani tam anlamıyla bilmiyorum vücut değişiyor rahim bagırsaklar ayak mı uydurmaya çalışıyor bilmiyorum . Benimde öyleydi sonradan düzeldi . Ama herkesin aynı olmaz tabi
Taskaya96 Rhay14_16 özellikle ilk 3 ay boyunca çok yoğun gaz ve gaz sancım oldu şuan 22 haftalığız ilk zamanlarda ki yoğunluğu olmasada hala ara ara gazım ve gaz sancım oluyor sanırım doğuma kadarda olacak