Doğum yapalı 2 ay oldu hala kanamam geliyor arada ve dikiş yerlerim acıyor arada sızlıyor dikiş yerlerimi kızım sürekli ayaklarıyla vuruyor ondan diye düşünüyorum ama kanama normal değil yazıyor internette doktorum 40’ın çıkınca kanamasız bir günde gel dedi ama fırsatım da olmadı. Bilgisi olan var mı? Normal mi ?