Eftelyaatasoy aynı durumu bugün bende yaşadım, bebeğimin karın çevresi gelişmiyor gelişimi geriden geliyor aynısını bana da dediler bekletmemek gerek diye. Sanırım 40 olmadan alıcaklar. Cünkü bir kaç haftadır takipteyiz 10günde 100-140 gr falan alıyor yani az. Sezeryana dönebilir bizimkide