Mrnpk Kızlar ben geç adet görüyorum nerdeyse 45 günde bir diyebilirim normalde ovulasyon testi yapmayacaktım ama yapmaya karar verdim bugün adetimin başlangıcından itibaren 13. Gün sizce geç kalmış sayılır mıyım ovulasyon testine baslamak için????