Kizlar bana yardımcı olur musunuz 40. Haftama girdim ama daha bi belirtim yok ağrım yok doktor sezeryan dedi bebek ters duruyor iki günde bir kontrol için acile gitmem gerekiyormus oyle söylediler bugün hamileliğim boyunca ilk kez sümüksü gibi akıntı geldi topak halinde iki kez normal mi