Haticeozturk 33NAZ yatarken hafif yüksek yazdım da yat ve soluna yat canim.brnde reflu var Hiç olmamıştı bu son aylarda oluyo sanki migrenden ağzıma bir sıcaklık hissediyorum sanırım yanma o
Lavinia1924 Bu mide yanması hamilelikte anlaşılan mutlaka yaşanıyor hafifliyo gibi oluyo hopp tekrar yanma insallah uzun surmez
deletedmom947 Lavinia1924 İlaç kullanmak pek istemiyorum bu yüzden almadım. Mide yanmam olduğunda elma yiyorum baya hafifletiyor ya da kesiyor. Süt de iyi geliyormuş ben pek sevmediğim için elma tercih ediyorum🤗
mucizem61 ne denediysem geçmiyor ise yaramıyor suruplar 10 dakika rahatlatıyor 37 haftadan gidiyoruz inan bisey yiyip icemiyom