poyrazin_annesi28 Hanımlar sarımsı jel gibi minnacık akıntım gelmiş. Miktarı az ya da çok fark eder mi çok tecrubesizim yaşayanlardan bilgi almak istedim. Bu nişan mıdır? Şimdi de biraz ağrım var mide ve karın dinleniyorum. Bebis de hareketli. Haftam 37+3
Fatmamehmetyusuf poyrazin_annesi28 jöle gibi içinde genelde pembemsi kan damarları oluyor normel akıntıdan farklı oluyor anlıyorsun zaten
Aysukuzey06 Bende 37 deyim gecenlerde sarimsi hafif bir akinti geldi sümüksü nişan sarimsida olabiliyor muymuş?
poyrazin_annesi28 Aysukuzey06 Ah ben de bilsem 🥴 Google’dan biraz baktım ama yaşayanlar daha iyi bilir diye düşünüyorum bakalım
poyrazin_annesi28 Fatmamehmetyusuf Normalde akıntım oluyo onu biliyorum da biraz jel kivaminda olunca biraz da ağrım var acaba mi dedim teşekkür ederim ☺️