Mkdds567 bastet evet canım erken gebelik. Bugün biri 10 gün önce öğrenmiş onu okudum benim de daha 10 gün var dedim yapayım ne olacak sanki tüy gibi çizgi çıkınca sormak istedim 🥹
Minaesra Mkdds567 ben 11 gün kala aynı test ile hamile olduğumu öğrendim ve aynı bu şekildeydi 😅 pazartesi gününü bekleyip kan testi ver derim ☺️
Deletedmom_103 Mkdds567 biraz daha bekle adet günü olmazsan eğer kan ver en kesin sonuç ondan alabilirsin
Nisaiste Mkdds567 çok çok silik bir çizgi var sanki bemce 1 hafta sonra tekrarla ya da kan testi ver 😇
Mkdds567 Nisaiste aynen canım 28 Mayıs bat beklycem biraz daha pazartesi bi test yaparım adet günüde kan veririm inşallah
Sunshine123 Mkdds567 Sanki çok ince bir şey görüyor gibiyim inşallah öyledir 😍 belirtin var mıydı benim de 9 gün var