melike098 aslında cevabını kendiniz vermişsiniz. Evdeki değişim onu değiştirmiş. Bebekleşme dönemine geri girmiş. Sakın kızmayın, sinirlenmeyin anlatarak, destekleyerek yardım edin. Kıskanıyor, bebeğin altını alıyorsunuz, aynı muameleyi görmek, ilgi çekmek istiyor. Kardeş sonrası yaşanan durumlar, alta kaçırma, kucak isteme, sen yedir deme.