asminko345 canım düşük tansiyonun iyi olduğunu söylüyor doktorum. Yüksek tansiyondan anne karnında hayatını kaybeden bebekler olabiliyormuş(Allah korusun). Benimde tansiyonum hep düşüktür, göz kararması vs gbi fenalaşma oldugu zaman tuzlu ayran iç toparlarsın diyordu doktorum. Ki ilk zamanları öyle atlattım. Yinede doktorunuzla paylaşın durumunuzu.