Arkadaşlar eşim müdür yardımcısı ve seçimde sınıf başkanıydı. Şimdi bir telefon geldi eşime hakim acil olarak yazdığı sandık numaralarının başkanını spor salonuna çağırıyor deyip çıktı.Eşim herşeyi düzgün bir şekilde teslim etti. Yemini herkesin güvenini alacak şekilde tarafsız bir şekilde görevini yaptı. Mesajı görünce ben de şaşırdım ve şu an o kadar tedirginim ki.. 9 aylık bebeğim olmasa ben de gider gerekirse kapıda eşim çıkana kadar beklerdim. Böyle bir durumu yaşayan oldu mu? Lütfen bana bilgi verin bir akıl verin