Kızlar alerjik astım hastasıyım 26 Haftalık gebeyim gece astım krizi ile hastaneye gittim hava verdiler sabah göğüs hastalıkları doktoruna gittim antibiyotik verdi ama bebeğe zararı olur mu diye cok korkuyorum kullanan var mı kullanmazsam daha cok tıkanıyorum astım icin fısfıs alerji ilacı burun spreyi ve hava verdi hepsi birden bebeğe zarar verir diye cok korkuyorum kullanan varsa yazabilir mi ya da sizin doktorunuz neler verdi