Serenn16 Merhaba hanımlar doğumdan sonra nasıl bir korse aldınız kullandınız ve ya kullanıcaksınız toparlamak için? İşe yarıyormu peki korse kullanmak?
alya00 Serenn16 hem cırt cırtlı hemde kancalı kullandım. Göbeğin iniyor fakat sezeryan göbeğin kalıyo. Dümdüz bir göbek bekleme eski göbeğin olmuyor sporla halledersin ancak