Herkese selam kizlar 5aylik hamileyim idrardan sik sik test verirdm birsey cikmamisti su zamana kadar dun baya idrarimda yanma vardi lavaboya gidiyordum surekli ve asiri agri veriyordu dun kendimi silerken kan oldugunu gordum hemen doktora gitim ozele doktorum altdan muaine etti sende bebekde iyi dedi idrar yolundan geliyor dedi kan boyle normal gelmiyor yalniz idrar yaparken oluyor ve agri veriyor ozel bolgemin ustunede agri veriyor bugun hala yine oldu idrar yaparken doktorumda dun gece idrarda bol enfeksionun var dedi ilac yazdi ona gore bugun yine konustum hala tuvalet yaparken silerken geliyordu tas ola bilir dedi bobreginde yarin gitcem yanina bu durumu yasayan varm aranizda😞