Pnr_KMRC1 açlık normal çıkmış ama şeker yüklemesinde gebelik şekerine bakılıyor bu normal diyabetten farklı oluyor. Açlık tokluk normal çıksa da bazen gebelik şekeri çıkabiliyormuş. Benim de normal çıkıyordu açlık tokluk her ihtimale karşı yaptırdım. Çok şükür normal çıktı. İnşallah sizin de normaldir. 😊