00Sule00 Kontrole gittiğimde nst de ağrı çıktığından hastaneye yatırıldım. 2 gün ilaç tedavisi ve ciğer geliştirici yapıldı. Haftaya gel sezeryan yapalım dedi doktor. Bu duruma benzer birşeyler yaşayanlar oldu mu?
Aysegulinanc 00Sule00 sen ağrı hissediyor muydun ? Bende 35+5 deyim belime kasıgıma sancı vuruyor gitmeli miyim acaba
00Sule00 Aysegulinanc 2 haftadır adet ağrısı gibi karnım ağrıyordu. Nst de ağrım yüksek çıkınca ilaç yüklemesi yaptı eğer hafiflemeseydi sezeryana alınacaktım. Şükür ona gerek kalmadı.
00Sule00 Merfe bir baktır bunlar önemli serviste hep erken doğum riskinden yatıyorlardı en azından bebeğe akciğer geliştirici iğne yaparlar.