AnnesiyimM53 Kızlar bu görüntü normal mi acaba yüzü sanki tuhaf gibi geldi bana çok mu takıntı ediyorum ☺️☺️ sizin varsa atabilir misiniz
262223-- Buda bizimki burda 21+3 günlük şuan 22+2 olduk pazartesi detaylı ultarsayon için gideceğim 🦁💙
AnnesiyimM53 262223-- baya net görmüşsün ne güzel bizimki siyah beyaz ya korktum biraz bi anormallik var gibi diye ☺️
Zln2152 AnnesiyimM53 bir hafta oldu muayne olalı usg kağıdım yok bende sizin gibi e nabızdan baktım radyolojik görüntülere ama sizin ki gibi usg fotoğrafı çıkmadı sizin nasıl çıktı ?