35+5 haftalığım Kızlar bi haftadır felan ara ara belime ağrı saplanıyordu saliselik çok kısaydı ama dün geceden beri belimden girip kasıgıma vuruyor uzun sürmüyor ama çok keskin çok acıtıyo doğum belirtisi mi dogum sancısı mı yani bilen cevap verebilir mi 37. Hafta da çağırmıştı doktorum ama gitmeli miyim bilmiyorum şimdi