subatmasali Merhaba 4.5 aylık hamileyim. Çatlak kremi almak istiyorum. Karın bölgeme sürmek için. Sizler kullanıyor musunuz bebeğe zarar verir mi ? Lierac hoşuma gitti önerileriniz nedir ?
Feriideklc subatmasali bir yakınım eczaneden bebek vazelini almamı önerdi henüz çatlağım yok şimdiden başlamamda fayda olduğunu söyledi, bende merak ediyorum kullanan varsa 🌸
Daisy0000 subatmasali Bio oil ve lierac krem kullandım ,günde 3 litre su içtim , 33ten sonra çatlamaya başladım..Olacaksa çaresi yok malesef :( Belki çatlakları ufakta olsa hafifletir diye sarı kantaron yağı aldım bakalım
Serife2323 subatmasali ben Johnson’s baby bebek yağı kullanıyorum tavsiyeler üzerine ek olarak avokado yağı ve Hindistan cevizi kullanıyorum karışık
Gmz5560 subatmasali vallahi istediğin çatlak kreminide alsan en pahalısınıda alsan çatlayacağı varsa catliyor yine ben her yöntemi denedim ama önleyemedim🙄
MoonLighty subatmasali bende bio oil kullanıyorum 24 haftalığım henüz çatlama yok. Ama vücudum meyilli. Bence hangi markayı kullandığından çok çatlayacak yerlerin sürekli nemli olması gerekiyor. Maalesef çoğu yağ veya krem hemen emiliyor o yüzden gün içinde kurudukça tekrarlamak gerekiyor