ikiprensannesi__ Selam kızlar ben 23+3 haftalık hamileyim oğlumu bekliyorum nasipse akıntı bolluğu haricinde bı sıkıntım yok çok şükür sizler kaç haftaliksiniz gelin sohbet edelim ❤️❤️
bastet ikiprensannesi__ Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏 17+3 haftalık hamileyim ben de, hiç hamile değilmişim gibi hissediyorumm🥲
stravwery ikiprensannesi__ 34+6haftalik oğluşum beklerim son 36gun ama oğluşum erken gelici hastaneden taburcu oldum bakalım ne zaman gelicek
beyzacmvrc ikiprensannesi__ 35+4 her gün ayrı bişey ekleniyo ama şu 2 gün şimdiye kadar ki en zor günlerim diyebilirim 🥲 kızımızı bekliyoruz 🐣
ikiprensannesi__ bastet aminn bütün hamişler sağlıkla kavuşsun yavrusuna benimde bı sıkıntım yok çok şükür akıntı çok sadece bide bacak aram çok terliyor ayıptır söylemesi suyum geliyor sanıyorum anı bı kalp krizi oluyor onun dışında iyiyiz 🤣
Syma_07 ikiprensannesi__ eveet az kaldı zaman çok hızlı haftami yazarken bazen şaşırıyorum ne ara 30 olduk diye 😂😌
ikiprensannesi__ beyzacmvrc masallah son günler artık çok normal böyle olması sağlıkla kavuşun inşallah 🤲
Bilge_11 22+1 olduk. Gece yatarken bacak ağrılarım oluyor benimde bir de şu içtikten sonra çok afedersiniz ağzıma geri geliyor gibi oluyor. Bunu yaşayan var mı bilmiyorum mide yukarı çıkıyor sanki :) ama bebişim iyi olsun gerisine katlanılır
ikiprensannesi__ Bilge_11 bacak ağrısı bendede var sağa sola yatmaktan uyuşuyor benim yanlarim basenlerim agliyarak kalkıyorum resmen ama ne yapalım canları saolsun ❤️
ikiprensannesi__ SaHil_Hayat darısı bize inşallah hızlıca bu haftalara gelelim sağlıkla gelsin bebiş ❤️🤲
Zln2152 ikiprensannesi__ amin inşallah evet az kaldı ama zaman durmuş gibi son günler böyle oluyor demek ki🥲