whitechocalete Yakamoz20 benim de öyle evet tarihimiz aynı☺️ ben henüz kan vermedim bir iki gün daha bekleyip öyle vereceğim
Violetaa @whitechocalete evet , öğlen 2 3 gibi çıkacak . Doktor rahmin kalınlaşmış dedi bilmiyorum ya kan testine bakcaz artık niye öyle söyledi anlamadım da
Btl-Als Feyza_d Ben geçen youtube de denk gelmiştim 2 nci gebelik mi benim 3 ncu çocuk olcak eşim korundugu halde🥰