Ya canım benim hiç moralini bozma biz 16 haftalıkken doktor bebeğin minyon olacak dedi yani 2,800 falan ancak doğar dedi ben bunu çok kafama taktım ama bu durum anne ve babanın ortalamasını alıyor muş herhalde E ben 52 kilo biriyim babası da zayıf haliyle bebek aşırı tombul olmayabilirmiş yani ben gayet normal besleniyorum ayrıca bebekler çok çok çabuk kilo alıyorlar doğduktan sonra nasıl beslediğin önemli boşuna bunları düşünüp de moralini bozma sakın her bebek aynı kiloda olacak diye bir şey yok ki 🌸