Kizlar bugun kontrol e gittim ve nstye baglandi nst de cok agrim oldugunu kasilmama oldugunu bendede oldugunu soyledim doktr doktr yatis yapmadi sklasirsa gel dedi nstme fln baktı agri var dedi duzenli dedi bide mesanesinde buyukluk varmis bende ikk defa duyuyorum belki cisini yapmamis diye ogeden snra tekrar baktı gene ayni büyüklüğü fln stajer bakiyor doktruna dediler iste doktr sasirdi hic bir müdahale yapmayin dediler yrn sbh cagirin ozmn bi patolojiye mi bi yereye yollayin dedi beni yolladilar eve ama kalcamdan kasigima yayilan bi agri var adet sancisindan bi tık yukari ara ara giriyor tutamiyorum ama düzenli geliyor dogummu bilmedim oglumda dirk suyum gelince bide belden karnima yayiliyordu sizce napayim sbha kdr bekliyimmi o agriyi cekip veya acile bi gitsem mi bide aranizda mesanesi buyuk denilip normal cikan varmi sezeryana dönmek istemiyorum bebek çünkü asagida stn donderemeyizde dediler suni sanci verirler oda beni berbat eder biliyorum napsam hic bilmedim bebegimik hareketlerini hissediyorum ama brz sanki azalma var tekme atmasi yok sadece gezinti halinde var