rumeysacelikoglu Merhaba kızlar 🤰🏻 26 haftalık hamileyim. Birkaç gündür göğüs uçlarımdan şeffaf renkte sızıntı geliyor. Bir gün oluyorsa sonraki sızıntı iki gün sonra vs oluyor. Renksiz. Yaşayan var mı aranızda acaba ? Bilgisi olan?
bkts rumeysacelikoglu ben yasamistim, doktorum normal demisti cok uzun surmedi zaten 30 larda gecti kendiliginden ama siz de doktorunuza danisin yine de isterseniz 🌸